Брандингът на борсата ще се появи върху болидите на Williams Racing до края на сезон 2023 г. – започващ с Гран при на Австралия в Мелбърн.
Kraken сключи глобално партньорство с отбор от Формула 1
Това показва, че криптофирмите започват да се връщат към спонсорските сделки след тежката крипто зима.
Брандингът на борсата ще се появи върху болидите на Williams Racing до края на сезон 2023 г. – започващ с Гран при на Австралия в Мелбърн.
Търговският директор на Уилямс Рейсинг, Джеймс Бауер, заяви:
„Развълнувани сме да започнем партньорството, за да предложим на нашите фенове най-съвременните крипто и Web3 изживявания, като същевременно ще дадем възможност на Kraken да достигне до нови институционални клиенти и фирми чрез нашата мрежа и събития.“
И Майур Гупта, главен маркетинг директор на Kraken, беше също толкова ентусиазиран, тъй като това съчетава „велика мисия с високи постижения, иновации и пробивни резултати“. Той добави:
„Това са емблематични марки, които са издържали теста на времето. Развълнувани сме да се ангажираме с глобалните общности както на Kraken, така и на Williams Racing, демонстрирайки силата и променящото живота въздействие на криптовалутите и Web3.“
Това е първото по рода си партньорство за Kraken – и като част от сделката, задното крило ще демонстрира NFT от водещи проекти.
Край на партньорства
В един момент 80% от отборите във Формула 1 имаха поне един криптоспонсор. Но бруталният мечи пазар, съчетан с множество фалити, означаваше, че всичко това започна да се променя.
Мерцедес спря сътрудничеството си с FTX, след като борсата беше изпаднала в несъстоятелност, като впоследствие се появиха твърдения, че борсата е злоупотребила с милиарди долари средства на клиенти. Срещу Сам Банкман-Фрид сега са повдигнати обвинения в престъпления – последното от които е, че е платил подкуп от 40 млн. долара на китайски държавни служители.
Алфа Ромео се разделя с Воулд и Флоки тази година, а сътрудничеството на Ред Бул с Тезос приключи миналата година.
Някои партньорства продължават, като сред големите марки, които се надяват да достигнат до милионите хора, които гледат спорта, са Binance, OKX, Socios и OpenSea.
Много криптофирми останаха в опасно положение, след като профукаха стотици милиони долари за звездни реклами, спонсорски договори и права за наименуване на огромни арени. Въпреки че това не беше непременно проблем по време на бичия пазар, то означаваше, че те не разполагаха с пари в брой, когато нещата се обърнаха на юг – и трябваше да започнат да съкращават работни места.
Предстои да видим дали индустрията ще си вземе поука, когато Биткойн започне да се възстановява.
Още от блога на Crypto365:
Опитват се да отстранят виден защитник на Ripple по делото! Какво трябва да знаете?