Последните действия на Prada са поглед напред към взаимните ползи между NFT-тата и потребителите.
Известната модна марка Prada разширява присъствието си в Web3 с предстоящото пускане на нова NFT колекция. Тази колекция ще отговаря на серията тениски, които се продават от декември 2019 г.
Една тениска = едно NFT
Според уебсайта на компанията, 100-те базирани на Ethereum NFTs са съответно допълнение към физическата Prada Timecapsule.
Серия от модерни черни или бели тениски, стартирани през 2019 година. Физическият проект включва 100 неутрални по пол тениски, проектирани в сътрудничество с художник Касиъс Хърст, син на Деймиън Хърст. Те ще се свържат директно с NFT, които ще бъдат пуснати от въздуха.
Всяка капка Timecapsule ще бъде свързана, както с неутрален по пол физически продукт, така и с NFT. Ще има и GIF видео, което представлява цифровата версия на всяка една от тениските.
Изданието на NFT има за цел да отбележи еволюцията на „инициативата Timecapsule“. В първия четвъртък на всеки месец от 2019 г. насам световноизвестната марка представя ексклузивно издание на артикулите от серията на своя уебсайт.
From June 2nd #PradaTimecapsule customers will have the chance to become the first owners of Prada NFT by purchasing a Timecapsule product which also sees #NFT gifted. #Prada also launches #PradaCrypted the brand’s new community server on Discord. https://t.co/0ZZMaeKL1B pic.twitter.com/WofZryJp2K
— PRADA (@Prada) May 30, 2022
Във втората фаза, след Airdrop в идния четвъртък, всеки собственик на физическата тениска също ще получи NFT, който ще действа като цифров запис, документиращ серийния номер и друг уникален номер, свързан с всяка тениска.
Подход, фокусиран върху физически елементи
Покритието на Forbes показва, че цената на всяко NFT ще бъде деноминирана във фиатна валута. Не в криптовалута. Консорциумът Aura Blockchain, подкрепен от LVMH, Prada Group и Cartier е решението за спрвяне с проблемите за автентичност, собственост и проследимост, стои зад последния напредък на Prada към NFT вселената.
В репортажа се отбелязва, че Prada има стратегия, фокусирана върху „отказващите метавселената“. Към тези, които не се интересуват от Web3 или блокчейн технология, тъй като се опитва да интегрира своите NFT в предварителни установени физически предмети. За разлика от тях, основният им конкурент Gucci се е насочил основно към местните потребители на Web 3.0 от геймърската общност.
По този начин Прада има за цел да изгради своята виртуална империя около своите лоялни или съществуващи клиенти.
Първият NFT проект на марката – Adidas for Prada re-source, изграден върху Polygon – със спортния гигант Adidas също оживя чрез уникален подход.
В сътрудничество с Adidas Originals и художника Зак Либерман, марката изготви художествени проекти. Те ще включват проекти, генерирани от потребители и притежавани от създатели изкуства.
Още от Crypto365.bg:
Анализ на цената на Tron: На какво се дължи скокът с 30%?
Защо доларът спира растежа на Биткойн?
Топ 5 криптовалути, които да следим тази седмица