Какво представляват логистичните разходи?
В основата си логистичните разходи се отнасят до сумата, която дадена електронна търговия изразходва за придвижване на продукт по веригата на доставки. Включва всички разходи от доставката на продукти до обратната логистика. Това е може би най-значимият оперативен разход на търговците на дребно в електронната търговия – 5 – 15% от общите режийни разходи. За разлика от тях, физическите магазини харчат средно по-малко от 5% за доставка и логистика.gd cargo
Топ 5 на разходите за логистика
Един от най-добрите начини за подобряване на маржовете на печалба е намаляването на разходите по веригата за доставки. Търговците на дребно могат да направят това, като направят преглед на най-големите разходи в този сектор:
- Транспорт и доставка
Транспортните разходи представляват голяма част от логистичните разходи. Обхваща всички разходи за доставка от доставката на продукта до доставката на пакета до клиентите. Освен тарифата за доставка, има няколко други такси, които попадат в тази група:карго застраховка
Горивна такса
Допълнителните такси за гориво се отнасят до таксите, които транспортните компании налагат на своите клиенти, когато има колебания в цената на горивото. Търговците на дребно могат да го изчислят на база основна ставка и да го използват, за да договарят допълнителни такси за гориво.
Такси за обработка
Покритието на таксите за обработка се различава при различните превозвачи. Този разход обаче често включва такси за товарене и разтоварване, входни такси и дори такси за паркиране. Подобно на допълнителната такса за гориво, търговците на дребно имат малко място за мърдане по отношение на таксите за обработка.
Мита и митници
Митата винаги трябва да се отчитат при транспортиране на стоки до международни дестинации. Когато изчисляват общата цена за доставка, търговците на дребно трябва да вземат предвид различните разходи за отделни райони.
Транспортна застраховка
Застраховката за доставка не винаги е изискване при транспортиране на артикули до клиента. Тази допълнителна цена е особено полезна за търговците на дребно, които продават единствена по рода си безопасност на висока стойност. Предлага ниво на сигурност на клиентите.
- Съхранение и складиране
Много малки фирми за електронна търговия бързо надрастват домашните си операции. Повечето от тези продавачи се нуждаят от вторично местоположение, за да съхраняват и управляват инвентара в мащаб. За съжаление през 2022 г. наемането на складово пространство може да бъде скъпо.. Освен депозита и месечните допълнителни такси, повечето складове са празни и все още се нуждаят от оборудване. Това е сериозна инвестиция, която изисква дългосрочни ангажименти за наем.международен транспорт - Управление на запасите
Управлението на инвентара включва повече от просто наемане на място за съхранение. Управлението на инвентара изисква инвентаризация на всички артикули и събиране на данни за рентабилността на всеки. Колкото повече неща предлага търговецът на дребно, толкова по-скъпо е управлението на запасите. - Консумативи и оборудване
Консумативите и оборудването играят роля при оптимизирането на използването на склада на търговеца на дребно. Този разход включва инструменти за организация като рафтове, палети и стелажи. Той също така включва тежки машини като мотокари и транспортни ленти. За продавачите, които пакетират артикулите си, разходите също попадат в тази категория. - Труд
Работната сила на търговеца на дребно е най-важният актив. В края на краищата, без тях нямаше да има „обработка“ в „доставка и обработка“. Тези логистични разходи включват основно заплащане, бонуси и предимства. Управлението на заплатите също е част от разходите за труд.
Начини за намаляване на логистичните разходи
Не е лесно да се намалят логистичните разходи. Търговецът на дребно не трябва да жертва потребителското изживяване, за да спести долар от снабдяване или опаковане в края на деня. За продавачи, които трябва да намалят разходите по веригата за доставки, по-долу са най-добрите начини да го направят.cargo
Изберете местен доставчик
Повечето търговци на дребно приемат, че най-евтиният начин за доставка е артикулите да се доставят от Китай. Въпреки че продуктите почти винаги са по-достъпни, много скрити разходи идват със снабдяването от чужбина. Само разходите за доставка и транспорт могат значително да намалят маржовете на печалба на търговеца на дребно. При някои обстоятелства работата с местен доставчик е най-рентабилното решение за снабдяване.
Направете инвентаризация на инвентара
Както споменахме по-рано, стабилният избор на продукти не винаги е добър. Колкото повече продукти има един търговец на дребно, толкова по-скъпо е управлението им. За намаляване на логистичните разходи оценката на всички налични артикули в каталога е от съществено значение. Идентифицирането на бързооборотни и бавнооборотни инвентаризации може да помогне на търговеца на дребно да определи кой продукт заслужава складово пространство.
Сравнете превозвачите
Превозвачите променят редовно цените си. От търговеца на дребно зависи да бъде информиран за промените, за да гарантира, че получава най-добрата цена.сухопътен транспорт
Купете опаковки на едро
Брандирането чрез опаковане също е важен маркетинг и е разумно търговците на дребно да се възползват от това. Въпреки това, опаковката не е евтина. Купуването на едро е най-доброто решение за спестяване на опаковъчни материали. Производителите често предоставят обемни отстъпки за компании, които купуват значителни количества.логистични услуги
Работете с доставчик на логистика трета страна
Противно на общоприетото схващане, работата с логистичен партньор трета страна е рентабилно решение за веригата за доставки. Повечето 3