Трета стъпка: Разберете защо хората поставят връзки
За да създадете съдържание, което може да се свързва, трябва да определите защо определени части от съдържанието привличат връзки. Нека разгледаме публикациите в блога от примера по-горе и да видим дали можем да разберем защо тези пет публикации в блога за играчки за кучета са привлекли общо над 11 хил. връзки. Има ли някакъв общ елемент, някаква обща нишка, която ги прави толкова достойни за връзки?дигитална агенция
Така се случва, че в този случай уликите са доста ясни: всички статии с най-добри резултати по отношение на връзките са статии за странни, чудати, причудливи или глупави играчки за кучета.
Това наистина не е изненадващо, защото животът може да бъде доста прозаичен, така че хората обичат всичко, което е необичайно. Ето защо създаването на странни или забавни публикации или видеоклипове често е сигурен начин за привличане на връзки.дигитална агенция Grow Easy
Искам да кажа, как да не споделите или да не поставите връзка към тази снимка на играчката за дъвчене на кучето на Майкъл Вик, нали?национално знаме на българия
Така че, ако сте собственик на нашия хипотетичен магазин за домашни любимци Jim’s Pet Shop и сте на лов за идеи за съдържание, които ще привлекат връзки, написването на публикация за странни играчки за кучета изглежда като фантастична стратегия. което ни води до следващата стъпка.реклами в Google Ads
Четвърта стъпка: Създаване на примамката
За да привличате връзки като най-добрите публикации, достойни за връзки, трябва да създадете нещо с подобна стойност. Сега не казвам, че трябва да копирате, а също така не казвам, че трябва да изобретявате колелото наново. Можете да направите нещо подобно, но да го направите по свой собствен начин. Ако това е удобна джаджа, създайте джаджа. Ако това е причудлив списък, създайте причудлив списък. Въпросът е, че съдържанието, което създавате, трябва да бъде ценно и интересно за вашия целеви пазар.SEO оптимизация на сайта
Например, вземете предположението по-горе, че хората обичат съдържание за странни играчки за кучета. Сега има много различни начини, по които можете да превърнете тази информация в ефективна стратегия за съдържание. Нахвърлих няколко идеи за статии, които степенувам по степен на усилие и трудност:
Лесно: Създайте публикация в блога за странна играчка за кучета: Не е съвсем оригинална, но се обзалагам, че ще привлече една-две бездомни връзки.
По-трудно: Създайте статия за „10 странни играчки за кучета, които кучето ви ще хареса“. Това е свързано с повече работа, но пък има повече възможности за връзки.SEO оптимизация
Ужасно трудно!!! Запалете големия си мозък, проявете супер креативност и започнете конкурс на уебсайта на вашия зоомагазин, в който хората изпращат и гласуват за снимки на кучетата си със странни кучешки играчки, като всички най-добри снимки печелят награда. Създавате страница на конкурса (с подробности за конкурса, галерии със снимки и компонент за гласуване), пишете публикация в блога, в която обявявате конкурса, и такава, в която обявявате победителите, с печелившите снимки, имената на кучетата и техните собственици.
А сега коя от тези идеи е най-интригуваща? Коя според вас ще привлече най-много връзки? Смисълът тук е, че усилията съответстват на резултатите, поради което изброих всяка идея според нивото на вложения труд. Според моя опит, колкото по-усилено работя върху дадено съдържание, толкова повече връзки привлича то. Това не е ракетна наука, но си заслужава да се спомене.
Пета стъпка: Подсилване на съдържанието
Добре, значи е време да рекламирате съдържанието си чрез блог маркетинг. В края на краищата Authority Hacker установи, че създаването на съдържание е най-добрата тактика за изграждане на връзки.
Ще се заемете с осъществяването на контакти със собствениците на сайтове, ключови инфлуенсъри и блогъри за сайтовете в профилите на обратните връзки, които сте събрали в списъка си с предложения от втора стъпка. Сега няма да ги молите смело да поставят връзка към вашата страница за Х в искането си. Това е твърде очевидно и тежко. Вместо това ще използвате по-изтънчен подход, като пишете, за да ги осведомите за вашето съдържание, и ще ги попитате дали биха желали да го „споделят“ с аудиторията си, както са правили с подобни видове съдържание.