Студент и професор от щата Монтана получават награди от Американското общество за инженерно образование

BOZEMAN – Студент от държавния университет в Монтана и член на факултета в Министерството на образованието бяха признати на националната конференция на Американското дружество за инженерство.

Студентката от MSU Сидра Уотсън и доцентът Брайс Хюз спечелиха две награди на националната конференция на Американското дружество за инженерно образование през лятото на 2023 г. ASEE е глобална организация, която насърчава образованието, разнообразието и включването в науката, технологиите, инженерството и математиката, или STEM.математика без граници

Уотсън, която току-що завърши магистърската си степен по образование за възрастни и висше образование, и Хюз, който преподава в Министерството на образованието на MSU, са съавтори на два доклада за конференцията. Всяка от техните статии спечели награда за най-добър доклад за разнообразие в два различни отдела в ASEE.образователен център

Един от докладите на конференцията, „Someone Like You: Theorizing LGBTQ Participation in Engineering through Network Homophily and State Authenticity“, твърди, че ниският брой ЛГБТ+ студенти в STEM специалности може да отразява среда, в която ЛГБТ+ студентите трудно се вписват. доклад предполага, че по-добрата подкрепа на тяхното чувство за принадлежност би довела до по-автентично участие.

„Аз самият бях специалност инженерство като студент, което беше в същото време, когато се борех да се изявя като гей“, каза Хюз, който си спомня, че се е чувствал неудобно в часовете си по инженерство, но не обмисля защо и как това може да е свързано към самоличността си, докато не работи върху изследване на STEM образование по-късно в кариерата си.avigea.net

„Чувал съм от много студенти по време на моето изследване през годините, които са говорили за това, че се чувстват по подобен начин сами или изолирани в специалностите STEM, и това изследване на социалните мрежи на студентите е начин да се проучи въздействието на този вид изолация чрез изследване ,“ той каза.

Другият награден конферентен доклад, „В/автентичност в социалните мрежи на STEM: Как „излизат“ ЛГБТК учениците с техните връстници в STEM?“ открили, че ЛГБТ+ студентите са по-малко склонни да бъдат открити за идентичността си с връстниците си в STEM, което предполага, че може да не намерят STEM специалностите за толкова гостоприемни, колкото други места в живота им. Този документ също беше определен като финалист за цялостния най-добър доклад за многообразието на конференцията.школа по математика пловдив

През 2021 г. Хюз получи наградата CAREER на Националната научна фондация, считана за най-голямата награда, присъждана на изследователи в началото на кариерата си, която той използва, за да проучи опита на ЛГБТ+ студенти в областите на STEM, за да разбере по-добре и системните бариери пред участието, пред които са изправени. като политики за идентичност, практики и интервенции за справяне с тези проблеми. Неговата публикация от 2018 г. в списанието Science Advances показа, че студентите, които се идентифицират като лесбийки, гейове, бисексуални или странни, са със 7% по-малко вероятно от хетеросексуалните връстници да завършат степента си по STEM. Хюз е служил в няколко комисии на MSU, свързани с равнопоставеността на половете, включително изследователския екип Advance и Queer Faculty and Staff Association.образователен център пловдив

Уотсън завършва английска литература с акцент върху писането в Tennessee Wesleyan в Атина, Тенеси. В момента тя работи върху публикуването на допълнителни статии за пресата като част от изследователския екип на Хюз и за нейната магистърска теза. Майка на 5-годишно дете, Уотсън в момента кандидатства за докторска степен. програми.

„Това, че съм нетрадиционен студент, изостри фокуса ми на изследване, за да предизвикам системните структури на образованието и да се надявам да държа системите за висше образование и участниците в тях отговорни за осигуряването на справедлив образователен опит за студентите“, каза тя. „Толкова много е възможно, ако предоставим структури, които подкрепят ученето на учениците като тяхна автентична личност.“математическа занималня пловдив