Начало — Блог — Как (и защо) да използвате брандиране, за да увеличите рекламата си
Как (и защо) да използвате брандиране, за да заредите рекламата си
В света на платения дигитален маркетинг има различни компоненти, които определят дали вашите усилия са успешни или не. Но в рамките на техническите сложности на структурата на акаунта, оптимизацията на кампанията, проследяването на реализациите и насочването към аудитория (наред с много други) се крие важен детайл, който много рекламодатели – независимо от експертните познания – често пренебрегват. Този детайл е брандиране.ребранд
Много рекламодатели насочват по-голямата част от фокуса си върху самите отделни промоции и резултатите, които искат да постигнат от тях. Много по-малко от тази енергия се изразходва за въздействието и представянето на тяхната марка във всичко това. И тук е проблемът.groweasy.bg
как да използваме брандиране за подобряване на рекламата ws
Запълването на горната част на вашата маркетингова фуния с потенциални клиенти и трафик на сайта може да изглежда напредък на хартия, но ако потенциалните клиенти и трафикът, които стимулирате, нямат кратко разпознаване на това с кого се ангажират, може да сте загуба на много време и ресурси. Така че в тази публикация ще обясня защо трябва да се съсредоточите върху вашата марка и как да я използвате, за да подобрите платената си стратегия. Ние ще покрием:брандиране на автомобили
Дългосрочните ползи от включването на брандиране във вашата реклама.
Примери за фирми, които правят това правилно
Начини, по които можете да включите вашата марка във вашата реклама.
Последиците от реклама без брандиране
Както споменахме, популярният подход за пускане на платени реклами често се фокусира единствено върху постигането на желания резултат, без значение какво – независимо дали това е кликване, изпращане на формуляр или гледане на видеоклип. Тази партизанска стратегия кара търговците и собствениците на бизнес да жертват собствената си последователност на марката в полза на нещо, което носи бърза печалба в рамките на техните целеви параметри.rebrand
Но това ограничено мислене може да причини проблеми надолу по линията, особено когато лицата, които изпращат формуляри или стигат до целевите страници, нямат представа за вашия бизнес и какво прави той или не са успели да запазят тази памет във времето.
Интернет е царство от вериги за обратна връзка на системата за възнаграждение и задействания на подсъзнателни стимули. Мозъкът обработва образи и думи със светкавична скорост и определя коя информация има стойност – дали тази стойност е удовлетворението от задоволяване на любопитството или нещо по-директно като пица със сирене. Ето защо съществува примамката за кликване.печатница ребранд
Но тези „хакове“ често са просто преки пътища към излишни резултати. Когато се опитвате реалистично да развиете бизнеса си чрез реклама, важно е да постигнете желаните резултати, като същевременно използвате марката си, за да оставите трайно впечатление у потребителя.
брандиране и реклама ucentric
Ползата от съгласуването на марката и рекламата
Изключително важно е да имате разпознаваемост и задържане на марката на всички стъпки в процеса на рекламиране. Ако хората, които рекламирате, не са запознати с вашата марка, тогава, за да постигнете това, вашите реклами и целеви страници винаги ще трябва да говорят за основното ви предложение за стойност на марката в допълнение към стойността на конкретния продукт или услуга, която се предлага.печатница
Но тъй като разпознаването на марката на вашата компания расте и процъфтява, необходимостта да прокарате това основно предложение за стойност на марката чрез всяка рекламна кампания става по-малко важно – което е добре, защото това предложение често може да стане сложно, двусмислено или подразбиращо се с течение на времето. Нека използваме изключително широкия пример с Coca-Cola.
брандиране и рекламиране на мисията на Coca Cola
Доста красиво за компания, която е помагала при кариес и ранна поява на диабет в продължение на десетилетия, но аз се отклоних. Имайте предвид, че Coca-Cola притежава безброй други компании в този момент, което спомага за сложността на създаването на една вдъхновяваща мисия. Въпросът е, че тъй като са изградили такава силна осведоменост и разпознаваемост на марката, Coca-Cola не е необходимо изрично да посочва посланията на марката си чрез своята мисия. Това обаче не означава непременно, че те не продължават да изразяват това послание на марката чрез своите реклами:
брандиране и реклама на Coca Cola
Последователните цветови схеми, изображения и тон отчитат мигновеното разпознаване от потребител, който наблюдава тяхното съдържание. Тази реклама използва едно от най-големите предложения за стойност на марката на Coca-Cola: носталгията. Тези фини детайли запълват различни пропуски от информация, която вече е съхранена в мозъка на клиента, свързана с марката Coca-Cola. Това позволява на индивида да черпи незабавно свързана информация в ума си, без да се налага да прави тежко когнитивно повдигане. Това е силата на силната марка.
Това позволява на индивида да черпи незабавно свързана информация в ума си, без да се налага да прави тежко когнитивно повдигане. Това е силата на силната марка.