Когато става въпрос за проектиране на графики за превозни средства, повечето клиенти казват: „Вие сте експертите, просто свършете страхотна работа!“ Въпреки че повечето дизайнери оценяват доверието, както и свободата на работа, която предлагат такива клиенти, трябва да има много повече дискусии за това какво прави страхотен дизайн на облицовката на автомобила и какво не.ребранд
Ето няколко неща, които трябва и не трябва да имате предвид, когато проектирате облицовки за автомобили.
Уверете се, че дизайнът на опаковката е вдъхновен от логото на вашия бизнес
Всеки дизайн на обвивка на кола трябва да бъде направен по начин, който насочва фокуса към логото на бизнеса. Това ще премахне всякакви съмнения относно компанията, която се рекламира. Уверете се, че логото има ярък контраст с фоновите елементи, за да избегнете объркване. Също така се уверете, че логото е видимо увеличено и отпред и централно отстрани и отзад на автомобила – най-видимите области. И накрая, всичко върху опаковката трябва да е в съответствие с логото по отношение на шрифтове, шарки и цветове.брандиране на автомобили
Никога не губете мнението си в морето от информация
По-малкото е повече, когато става въпрос за фирмена информация върху обвивката на вашия автомобил. Последното нещо, от което се нуждае вашата публика, е задача за четене. Уверете се, че ключови елементи като лого, контакт и уебсайт са включени в опаковката. Не забравяйте, че искате читателят да бъде достатъчно заинтригуван, за да научи повече за вашия бизнес и продукти, като посети уебсайта ви или се обади по телефона.rebrand
Направете го ефективен маркетингов шедьовър
Важно е да имате предвид, че обвивката на вашето превозно средство не е просто произведение на изкуството, а по-скоро маркетингов продукт. Каква е разликата? Е, маркетинговата част има ясна цел по отношение на целевата аудитория и подчертава ключови елементи, които се отнасят до тази цел. Така че, ако повечето хора забележат увитата ви кола и дори я харесат, това не означава непременно, че ще си спомнят кой сте и какво правите, камо ли да предприемат действия.
Не използвайте снимки с ниско качество в обвивката на колата си
Изкушаващо е да използвате вашия офис принтер, за да създадете вашите обвивки. Например, ако управлявате кетъринг бизнес, може да искате да използвате снимки, които сте направили от миналите си концерти. Избягвайте това изкушение, особено ако снимките не са професионални. С други думи, никога не използвайте размазани или безобидни снимки за обвивките на колата си. По-добре е да работите с професионална компания, която разбира принципите на дизайна и рекламата.печатница ребранд
Графиката на автомобила е чудесен маркетингов инструмент. Това е почти движещ се билборд. Извличането на максимума от този маркетингов инструмент обаче започва с работа с маркетингова компания като Car Wraps, която разбира какво трябва и какво не трябва да се прави в графичния дизайн на автомобила.печатница