Създателите на съдържание ще могат да показват своите NFT във Facebook

Meta е 101% фокусиран върху изграждането на бъдеще, където царува метавселената. Но те започват пътуването, като позволяват на хората да показват своите NFT-та във Facebook.

На 29 юни Navdeep Singh, технически програмен мениджър на Meta, показа в своите социални медийни канали бегла представа за новата NFT PFP функция на Facebook, която първоначално ще бъде достъпна за избрана група създатели на съдържание. PFP е акроним, широко използван в NFT субкултурата, който означава „снимка за доказателство“ или „профилна снимка“.

Както е показано в публикацията на Singh, потребителите ще могат да показват своите PFP токени, като във фотогалерия. Щракването върху тях ще бъде достатъчно, за да се покажат всичките им подробности.

Facebook навлиза в WEB 3

Говорител на Facebook каза на новинарското издание Techcrunch, че услугата за поддръжка на NFT ще отнеме време, за да постигне пълна интеграция. Освен това услугата първоначално ще стартира като функция само за САЩ, достъпна за малка група създатели на съдържание (content creators).

В допълнение, говорителят каза, че Meta сега работи върху внедряването на NFT в други социални медии. Това би направило Whatsapp, Facebook и Instagram удобни за NFT — или поне с функции, подобни на тези, които вече са предоставени от Twitter.

Преди по-малко от две седмици главният изпълнителен директор на META Марк Зукърбърг обяви, че компанията работи върху повече тестове за съвместимост на NFT в Instagram, така че създателите на съдържание да могат да споделят колекциите си със своите последователи.

По това време той отбеляза, че Meta е фокусирана върху разработването на поддръжка за NFT, работещи на Ethereum и Polygon. Той обаче сигнализира за планове за поддръжка на други блокчейни, включително Flow и Solana, след като интеграцията с Facebook е налице.

Мета залага на NFT

Както наскоро съобщи CryptoPotato, Meta навлезе в света на NFT в началото на май, когато за първи път представи съвместимост за незаменими токени в платформата на Instagram.

Добавена реалност (AR)

По това време компанията имаше за цел да свърже сцената на дигиталното изкуство с физическия свят чрез технологията за добавена реалност Spark AR. Това би позволило прожектирането на произведенията на изкуството във физически пространства.

В допълнение, създателите на съдържание няма да бъдат таксувани с никакви такси за качване на своите NFT в платформата на Facebook.

Зукърбърг даде да се разбере на няколко пъти, че въпреки че е централизирана компания, Facebook – вече Meta – иска да ускори целия процес на приемане на Web3.

Младият предприемач вярва, че NFT са най-добрият начин да започне пътя към постигане на неговата визия, особено като се има предвид колко популярна стана технологията сред основните потребители.

Така че, въпреки че криптовалутите и NFT в момента са в низходящ тренд, Meta е изцяло за бъдещето на социалните мрежи и метавселената. И в този бъдещ дигитален свят незаменимите токени ще играят ключова роля.

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Exit mobile version