Сливането на Ethereum е завършено. Преминаването на Proof Of Stake открива нова ера
5 начина, по които CRM може да помогне на вашия бизнес днес
Както и да го погледнете, не може да се отрече, че клиентите са жизнената сила на всеки бизнес. Като такава, връзката с клиентите ще определи бъдещия успех на бизнеса, а това означава използването на CRM.nzoom
- Направете подобрения в крайния си резултат
Доказано е, че въвеждането на CRM платформа дава реални резултати – включително директни подобрения на крайния резултат. CRM приложенията имат доказан опит в увеличаването на:
Конверсия на потенциални клиенти с до +30%
Продажби с до +30%
Продуктивност на продажбите с до +30%
Удовлетвореност на клиентите с до +35%
По-бързо вземане на решения с до +38%
Приходи с до +25%
Среден процент подобрения, докладвани от клиенти на Salesforce. Източник: Проучване на взаимоотношенията на Salesforce, проведено 2014–2016 г. сред 10 500+ клиента, избрани на случаен принцип. Размерите на отговорите за всеки въпрос варират.софтуер за строителни фирми
- Идентифицирайте и категоризирайте потенциални клиенти
CRM система може да ви помогне лесно и бързо да идентифицирате и добавите нови потенциални клиенти и да ги категоризирате точно. Като се фокусират върху правилните потенциални клиенти, продажбите могат да приоритизират възможностите, които ще сключат сделки, а маркетингът може да идентифицира потенциални клиенти, които се нуждаят от повече грижи, и да ги подготви, за да станат качествени потенциални клиенти.n zoom
С пълна, точна, централно съхранявана информация за клиенти и перспективи, продажбите и маркетингът могат да съсредоточат вниманието и енергията си върху правилните клиенти.
- Увеличете рефералите от съществуващи клиенти
Чрез по-добро разбиране на вашите клиенти стават ясни възможностите за кръстосана продажба и продажба на по-високи цени – което ви дава шанс да спечелите нов бизнес от съществуващи клиенти.
С по-добра видимост вие също ще можете да поддържате клиентите си доволни с по-добро обслужване. Щастливите клиенти вероятно ще станат постоянни клиенти, а постоянните клиенти харчат повече – до 33% повече според някои проучвания.n-zoom
- Предлагайте по-добра поддръжка на клиенти
Днешните клиенти очакват бърза, персонализирана поддръжка по всяко време на деня и нощта. CRM системата може да ви помогне да предоставите висококачествената услуга, която клиентите търсят. Вашите агенти могат бързо да видят какви продукти са поръчали клиентите и могат да получат запис на всяко взаимодействие, за да могат бързо да дадат на клиентите отговорите, от които се нуждаят.софтуер за управление на бизнеса
CRM може да подобри изживяването на вашия клиент в обслужването на клиенти, маркетинга и др.
- Подобрете продуктите и услугите
Една добра CRM система ще събира информация от голямо разнообразие от източници във вашия бизнес и извън него. Това ви дава безпрецедентна представа за това как се чувстват вашите клиенти и какво казват за вашата организация — така че можете да подобрите това, което предлагате, да забележите проблемите на ранен етап и да идентифицирате пропуските.
Решенията за управление на клиенти могат да ускорят и подобрят начина, по който намирате, печелите и поддържате клиентите си доволни.