Общоприета поговорка е, че 3 от 4 агенти на недвижими имоти се провалят през първите пет години. Но за тези, които имат необходимото, започването на собствен бизнес с недвижими имоти може да ви осигури мечтаната седемцифрена работа.инвестиране в имоти
Ето един земен поглед върху това как да започнете собствен бизнес с недвижими имоти, както и съвети за избягване на грешки, които похищават инерцията при разрастването ви.BolgarCapital
Знайте, преди да започнете
За много нови агенти недвижимите имоти са втората, третата или дори четвъртата им кариера. Харесала ви е идеята да „бъдете свой собствен шеф“, като същевременно печелите повече, отколкото на предишната си работа, но свободата има съвсем различно значение за служителя в сравнение със собственика на бизнес.гений
Въпросът е… кой сте вие?
Първото нещо, което трябва да знаете за започването на бизнес с недвижими имоти, е, че, да, това е бизнес. Независимо дали сте детски образователен център самостоятелен агент или сте нов член на екип, ако мечтаете да надминете средната заплата на агент по недвижими имоти (44 507 USD годишно), трябва да започнете да мислите като собственик на бизнес – а това означава да планирате.
1. Вземете CRM.
В края на краищата бизнесът е система.
Бари Дженкинс е брокер-собственик на екип № 2 на Better Homes and Gardens Real Estate Team в САЩ. Той също така е човек, който мрази неефективността. „Донякъде обичам да правя нещата лесно. Причината бизнесът ми да е толкова успешен е, че е изграден на основния принцип на ливъридж.“
За да реализира този принцип, Бари използва своя CRM като истинска машина за преобразуване на лийдове. CRM е система за управление на взаимоотношенията с клиентите, която ви помага да организирате контактите си и да достигнете до полезни изводи. С нея можете да прекарвате потенциални клиенти през подходящи кампании за подхранване въз основа на източника на лидера или да автоматизирате целия процес на транзакция.
Това е изключително полезно в областта на недвижимите имоти, тъй като процесът на покупка на жилище е много дълъг, с много различни стъпки, умножени по много агенти и още повече потенциални клиенти и потенциални клиенти.BolgarCapital
Използването на CRM за постигане на организация на ниво шеф е начинът, по който Бари и екипът му продадоха 240 жилища през 2017 г. И това също не се отнася само за предната част. Бари също така използва своя CRM, за да изпраща автоматизирани капки за включване на новите членове на екипа и да поддържа бизнес администрацията напълно рационализирана, така че нищо важно никога да не се изпуска.
2. Изгответе идеалния си личен план.
Преди да определите правилните финансови цели за бизнеса си, се нуждаете от ясни финансови цели за живота си.
Комисионите са страхотни, но – нека си го кажем направо – всички ние дойдохме в този бизнес с желание за нещо по-голямо и по-добро от това, което имахме.
Независимо дали става въпрос за детски образователен център мечтаната 187-метрова яхта или за възможността да напуснете офиса в 14:00 ч., за да можете да вземете децата си от училище, отделете време да помислите как би изглеждал идеалният ви живот.
Помислете за следните въпроси:
В колко часа искате да започвате работа?
В колко часа искате да приключите?
Как искате да се чувствате всеки ден?
Колко пари искате да печелите?
Искате ли да се пенсионирате на 65 години? Да платите изцяло колежа на децата си? Разберете колко трябва да заделяте всеки месец, за да се случи това.
Много по-лесно е да продължите да вдигате телефона, когато знаете точно къде отиват печалбите и комисионите ви.
3. Напишете бизнес план за недвижими имоти.
Сега, след като сте сложили перо на хартия, за да разберете как точно изглежда вашият най-голям, най-антиплатежоспособен живот, е време да говорим за бизнес.
Започнете да пишете бизнес плана си за недвижими имоти, като обърнете специално внимание на нещата, които ви отличават от другите бизнеси във вашия район. Обмислете го истински. Това е мястото, където вашата лична и бизнес идентичност могат наистина да се обединят, за да създадат вълшебство, водещо до печалба.
Започнете с тези въпроси:
По какъв начин продажбата на детски образователен център недвижими имоти допринася за значима промяна за вас, вашите потенциални клиенти и дори за света?
Какви са ценностите и принципите, които движат вашия бизнес с недвижими имоти?
По какво се различават те от бизнеса с недвижими имоти в съседната къща?
Кои са трите до петте неща, които ще притежавате изцяло в бизнеса?
Кой ще се погрижи за останалото?
Дори ако просто искате да се освободите от административната работа, като наемете първия си виртуален асистент, от решаващо значение е да създадете тази широкообхватна визия, за да поддържате екипа си вдъхновен и да избегнете повтарянето на непродуктивни модели.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)