Какво е дигитален маркетинг?

Определение за дигитален маркетинг
Дигиталният маркетинг е практика за популяризиране на бизнес, лице, продукт или услуга с помощта на онлайн канали, електронни устройства и цифрови технологии.grow easy

Някои примери за дигитален маркетинг са:

Оптимизация за търсачки (SEO)
Реклама с плащане на клик (PPC).
Маркетинг в социалните медии
Имейл маркетинг
и повече
Как работи дигиталния маркетинг?
икона на лентата за търсене
Как работи дигиталния маркетинг
Онлайн маркетингът работи чрез разработване на координирана омниканална стратегия, която поддържа уникалния път на покупка на вашата целева аудитория.

Това означава, че вашият бизнес използва множество канали (като социални, имейл и търсене), за да поддържа всеобхватна стратегия (като генериране на информираност за марката, потенциални клиенти или продажби).дигитална агенция

За перспектива, помислете за този пример за дигитален маркетинг:

Цел: Спечелете потенциални клиенти
Канали: Търсене, имейл и дигитална реклама
Стратегии: Напишете публикация в блог, която е насочена към нужда от средата на фунията (MOFU). Оптимизирайте публикацията в блога за търсачките и потребителите. Включете ресурс за изтегляне, който изисква потребителите да споделят своя имейл адрес. Изградете капкова кампания за тези имейл абонати, за да ги придвижите към реализация.
Това е основен пример, но горният сценарий показва как компаниите могат да използват дигитален маркетинг за постигане на глобални цели, като привличане на потенциални клиенти. Въпреки че можете да използвате онлайн маркетингови канали сами по себе си, те работят най-добре, когато се използват заедно, което е едно от най-големите предизвикателства за специалистите по дигитален маркетинг.маркетингова стратегия

Видове дигитален маркетинг
Искате ли да знаете различните видове дигитални маркетингови стратегии, които можете да използвате? Ето различните видове дигитален маркетинг:

икона за бележки
Видове дигитален маркетинг
Оптимизация за търсачки (SEO)
Реклама с плащане на клик (PPC).
Маркетинг на съдържанието
Видео маркетинг
Имейл маркетинг
Маркетинг в социалните медии
Реклама в социалните медии
Уеб дизайн и разработка
Оптимизиране на процента на реализация (CRO)
Нека се потопим във всеки един!

  1. Оптимизация за търсачки (SEO)
    SEO е онлайн маркетингова стратегия, която подобрява вашата видимост или класиране в резултатите от търсенето, подходящи за вашия бизнес и целеви пазар.groweasy.bg

seo статистика

Използвайки SEO като дигитална маркетингова стратегия, компаниите могат да увеличат своята видимост в резултатите от търсенето в Google и други търсачки. С по-добро място в резултатите от търсенето вашият бизнес може да спечели повече трафик към уебсайта, потенциални клиенти и продажби.

Повишаването на вашето класиране изисква SEO на страницата и извън страницата. Тези две тактики се фокусират върху това да направят вашия сайт по-удобен и по-авторитетен за търсачките и потребителите.seo оптимизация

Има много SEO стратегии, които можете да приложите, за да увеличите класирането си в страниците с резултати от търсачките (SERP), като например:

Одит на ефективността на SEO на вашия уебсайт
Проучване на ключови думи
Създаване на качествено съдържание
Направете вашия уебсайт удобен за мобилни устройства
Печелене на препратки
И още
Когато става въпрос за дигитални маркетингови техники, SEO печели най-много препоръки. Със SEO вашият бизнес може да осигури дългосрочни приходи за вашата компания, без предварителни и непрекъснати разходи, които идват със стратегии като реклама в социалните медии.

Гледайте: 10 лесни корекции за SEO, които да ви помогнат да увеличите трафика на уебсайта си

  1. Реклама с плащане на клик (PPC).
    PPC рекламата е дигитална медийна маркетингова тактика, която популяризира вашия бизнес, продукти или услуги в търсачки, уебсайтове, приложения и др.сео оптимизация

ppc статистика

PPC работи на базата на бизнес модел плащане на щракване, което означава, че плащате само когато някой кликне върху вашата реклама, която може да включва текст, изображения и видео.

С PPC вашият бизнес може да създаде хипер-насочена кампания, за да достигне до готови за покупка потребители във вашата целева аудитория, което е една от причините PPC да се похвали със средна възвръщаемост на инвестициите от $2 за всеки похарчен $1.

Най-популярната форма на PPC реклама е в търсачки като Google. Тези PPC реклами се показват в горната и долната част на страницата с резултати от търсенето, когато търсите дума или фраза, обозначени със „спонсориран“ текст над заглавието.

С висок рекламен ранг, качествен рейтинг и печеливша оферта можете да стартирате реклама, която се показва на едно от първите места в SERPs. Инвестирането в PPC услуги от агенция като WebFX може да ви помогне да стартирате висококачествени реклами и печеливши оферти, за да повишите рекламите си в горната част на резултатите от търсенето, за да увеличите максимално продажбите и приходите си.

Exit mobile version